În Traininguri

Anatomia unui brand

Ne vom întâlni să disecăm brandurile unul câte unul. Vom începe cu nucleul fiecăruia, descoperind firul roșu care le unește pe toate în același organism. Apoi vom despica firul în patru și vom încerca să decriptăm ce înseamnă fiecare semn și simbol, literă și imagine și cum se împletesc ele și se compun într-un microunivers echilibrat. Până spre finalul primului modul teoretic, vom ști cum se ilustrează mitologia de brand, cum se împachetează un produs în branding sau ce rol au formele, cuvintele, icon-urile și cum formează ele relieful unui produs.

După ce vom putea spune care este coloana vertebrală și ADN-ul unui brand, vom încerca un experiment: rezolvarea unei teme, pe un brief. Însă, pentru că munca de documentare și de creație e un lucru atât de intim, ne vom lua o săptămână de lucru între cele două module. În modulul doi, rezolvările temelor vor fi discutate one-on-one și vom încerca să contribuim constructiv, într-un ping-pong de energie pozitivă. Încurajăm participarea tuturor la discuții.

Pentru a afla mai multe detalii despre cum se desfăşoară modulele, accesează site-ul de mai jos.

Detalii Eveniment

Mentor

  • Alex Nimurad Art director
Înscrie-te!