În Inspirație

Ctrl-D Insights: Marketing B2B cu Monica Gâza, Marketing Manager @Lasting

ctrl-d-insights

Ctrl-D Insights este o serie de podcasturi audio, în cadrul cărora stăm de vorbă cu specialişti din industria digitală, despre proiectele acestora, despre sursele lor de inspiraţie şi despre lecţiile învăţate din experienţa lor în domeniu. În primul episod al seriei discutăm despre bune practici în marketingul B2B, împreună cu Monica Gâza.

Principalele subiecte discutate în cadrul podcastului:

  • Background-ul Monicăi Gâza şi cum au ajutat-o diversele etape din educaţia acesteia să ajungă să facă ceea ce face azi – marketing B2B în IT.
  • Ce implică rolul de Marketing Manager în cadrul Lasting şi ce provocări au apărut în to do-urile de până acum.
  • Se vorbeşte din ce în ce mai mult de faptul că nu ar trebui să abordăm o comunicare B2B sau B2C, ci mai degrabă „human to human”. În acest context, în ce măsură mai sunt valabile clasicele marketing personas şi cum mai funcţionează ele pentru B2B?
  • Evenimentele B2B – o tactică esenţială în această industrie. Cum trebuie gândit şi comunicat un astfel de eveniment pentru a avea succes şi în ce măsură ne putem aştepta la conversii în urma lui?
  • Se poate ajunge la un echilibru între creativitate şi procesele convenţionale în B2B?
  • Ce practici învechite de B2B ar trebui să lăsăm deoparte în 2016? Sau, într-o altă formulare, de ce obişnuinţe ar trebui să ne dezvăţăm când facem marketing B2B în 2016?