În Tips & Tricks

Când trebuie să trimiți un comunicat de presă. Și când nu

comunicat

Știm deja că la fotbal, reparat mașini și comunicare ne pricepem toți. De-asta avem cea mai performantă echipă de fotbal din lume, cele mai bune mașini și cele mai solide relații cu oamenii din jur.

N-o să-ți scriu aici cum trebuie schimbată planetara sau discul de frână, sunt destui care să facă asta și când nu-i întrebi.

Dar pentru că de-a lungul timpului multă lume m-a întrebat “Nu trimitem și noi un comunicat de presă?” voi încerca să vin cu un set de checklist pe care să le ai în minte atunci când te gândești să trimiți un comunicat de presă.

OK, când e bine să trimiți comunicatul? Și când îi spui omului care vine cu ideea (uneori tu, alteori altul) că nu e o idee bună?

Comunicatul de presă ajunge la jurnaliști, oameni extrem de ocupați, avizi de informații, noutăți, senzațional, inedit, nou, daaar care primesc zeci, ba uneori chiar sute de comunicate pe zi.

Ai milă de ei.

Sau dacă nu ai milă de ei, ai măcar de tine pentru că și timpul tău e limitat, la fel ca al lor.

^9151E917E2E43257489317B72A1EF937B4FE6E6412AAA9E820^pimgpsh_fullsize_distr

corinaCorina Brândușan este om de comunicare și PR, cu experiență de 10 ani în jurnalismul radio. Este PR Manager la Fapte, unde se ocupă de promovarea proiectelor, evenimentelor culturale și educaționale în care crede, printre care festivalurile Jazz in the Park și Zilele Nordului.