Ce este un Advertorial?
Un advertorial este o reclama sub forma unui editorial. Inainte cand internetul nu era prezent, atunci se facea prin metode fata in fata, cum ar fi furnizarea de brosuri ale produsului sau serviciilor.
Inainte de ceva timp, obtinerea de reclama de pe site-urile web cu rang inalt a fost considerata foarte buna de catre Google. Aceste reclame au fost produse pe site-urile cu rang inalt de pagini pentru a obtine trafic pe site-urile lor, dar acum Google face unele modificari in algoritmii lor.
Publicitate de continut
Este foarte dificil sa intelegem ca reclamele de continut nu sunt marketing de continut. Este o modalitate de a evidentia, promova si aviza un produs sau serviciu, in timp ce marketingul de continut este o modalitate de a scrie anumite articole si de a povesti despre produsele si serviciile companiei. In marketingul de continut oamenii ofera informatii despre servicii si produse cu continutul.
Astazi, marketingul pe internet este un domeniu foarte vast si exista o concurenta foarte mare in acest domeniu. SEO este o modalitate de a obtine mai mult trafic pe site-ul dvs. si este cunoscut si ca modalitatea de publicitate pentru un anumit produs sau servicii. Publicitatea si SEO sunt ambele asemanatoare intre ele. Un advertorial este un articol editorial, care este scris in scop publicitar si publicat atat in mass-media, cat si pe site-uri web. Continutul de text simplu poate fi imbogatit suplimentar cu imagini, videoclipuri, tabele sau alte elemente grafice.
Publicitate – in 2020?
Cele mai citite articole
Deoarece publicatiile online precum McDonald Bennett introduc reclame pentru a genera veniturile publicitare, agentii de publicitate le considera atractive. Brandurile devin din ce in ce mai pline de reclame afisate ineficiente, iar reclamele publicitare le ofera ocazia sa creeze naratiunea in jurul unei marci.
Ce face un bun Advertorial?
Reclamele pot lua diferite forme, in functie de ce ofera publicatia. Uneori, acestea pot include o grafica flashy, interactiva. In altele, reclamele pot fi simple scrieri. Oricare poate fi eficienta, dar exista cateva bune practici publicitare pe care vei dori sa le faci corect.
Alegeti publicarea potrivita
Cand planificati un bun publicitar, prima mare decizie este alegerea unei publicatii potrivite. Fie ca este vorba de online sau de tiparire, asigurati-va ca publicatia este una care va ajuta cumparatorii si se aliniaza valorilor dvs.
Asigurati-va intotdeauna ca editorul eticheteaza reclame ca atare. Comisia Federala a Comertului (FTC) prevede ca publicitatea nativa, care face parte din reclame, sa fie etichetata drept continut platit pentru a evita cititorii inselatori. De asemenea, Google spune ca continutul sponsorizat ar trebui sa aiba legaturi nofollow. Multi editori au deja link-uri externe nofollow, dar merita confirmat cu publicatia.
Advertoriale SEO
Un aspect important este ca, trebuie sa aveti cuvinte cheie potrivite pe paginile dvs., astfel incat sa puteti clasifica foarte bine in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare (SERP).