CTRL-D

  • Acasa
  • Calculatoare
  • Jocuri
  • Mobile
  • Noutati
  • Recomandari
  • Stiri IT
  • Timp liber
  • Tutoriale
acasa» Noutati»Cu ce se ocupă specialistul SEO şi cum îl alegi pentru a ocupa un post în compania ta?

Cu ce se ocupă specialistul SEO şi cum îl alegi pentru a ocupa un post în compania ta?

ctrld 07 iun. 2021 Noutati Lasa un comentariu 75 vizualizari

Specialistul SEO este acea persoană care a absolvit cursuri de SEO şi care este capabilă să promoveze numele unei companii, produsele şi serviciile oferite de aceasta în mediul online. SEO înseamnă Search Engine Optimization şi reprezintă procesul de îmbunătăţire a volumului şi calităţii traficului unui site web prin motoarele de căutare. Aşadar, cei care doresc să le apară site-ul în Google, în spaţiul neplătit, au nevoie de un specialist SEO. Dacă nu se doreşte colaborarea cu o companie specializată în SEO, angajarea unui specialist SEO este imperios necesară pentru promovarea pe internet.

Cu ce se ocupă mai exact un expert SEO?

Un specialist SEO sau un expert SEO desemnează acea persoană specializată în optimizarea unui site pentru motoarele de căutare, ajutând companiile să îşi urce site-ul pe prima pagină din Google. Principalul scop al campaniei SEO este acela de a aduce site-ul pe prima pagină de rezultate, la căutările cheie relevante.

Specialistul SEO este acea persoană care propune unele modificări de ordin editorial şi tehnic şi promovează magazinul online sau site-ul de prezentare în reviste, bloguri şi ziare online. După câteva luni de la promovare, site-ul incele să apară în prima pagină de Google pentru o serie de căutări cheie relevante şi des căutate de potenţialii clienţi. Numărul de vizitatori pe ste creşte implicit şi numărul de produse sau de servicii vândute.

În ce constă munca unui specialist în SEO?

Munca unui specialist în SEO constă în următoarele atribuţii foarte importante:

  • identificarea cuvintelor cheie şi expresiilor căutate de vizitatori şi de potenţialii clienţi;
  • verificările şi recomandările privind aspectele tehnice ce împiedică indexarea corectă a păgânilor site-ului sau care împiedică evoluţia site-ului în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare. Aceste verificări, cunoscute sub numele de audit SEO pote să identifice probleme importante precum spam, conţinut necitit de motoarele de căutare, redirecţionări incorect implementate sau pagini relevante neindexate de Google;
  • optimizarea păgânilor site-ului, care include integrarea cuvintelor cheie targetate prin optimizarea meta tag-urilor şi optimizarea textelor şi articolelor. Optimizările SEO on page sunt transmise administratorului site-ului web pentru a fi implementate;
  • crearea şi implementarea unei strategii de link building, specialistul SEO lucrând în strânsă colaborare cu copywriterul, optimizând textele scrise de acesta;
  • monitorizarea evoluţiei campaniei SEO prin trimiterea de rapoartede poziţionare a cuvintelor cheie în Google şi de rapoarte privind evoluţia traficului organic.

Pentru a-şi atinge obiectivele impuse de fişa postului, specialistul SEO beneficiază de know-how în urma cursurilor absolvite şi va da reprezentanţilor companiilor indicaţii teoretice şi practice pe care să le implementeze, astfel încât site-ul să fie cât mai bine indexat şi poziţionat în paginile motoarelor de căutare.

Specialistul SEO nu este programator sau administrator de site, deci nu intra în atribuţiile sale implementarea recomandărilor şi realizarea acţiunilor tehnice. Există, desigur, şi programatori ce deţin cunoştinţe de SEO sau specialişti care au cunoştinţe de administrare şi programare, dar acest aspect trebuie negociat separat.

Nu în ultimul rând, specialistul SEO nu este nici copywriter, de aceea nu trebuie să se ocupe de optimizarea textelor create, şi nici specialist marketing, ceea ce înseamnă că va aduce trafic targetat pe site, va poziţiona cât mai bine site-ul, dar nu va avea atribuţiile unui digital marketer specializat.

2021-06-07

autori

Publicat de: ctrld
Articolul precendent

De ce ai nevoie de o autorizație de mediu și declarații AFM

Articolul urmator

Cum monitorizează un smartwatch sănătatea

Articole similare

Lapte praf Hipp pentru sanatatea copiilor mici

Lapte praf Hipp pentru sanatatea copiilor mici

ctrld 09 feb. 2022
Ce noutăți tehnologice propune noul Mercedes-Benz GLE?

Ce noutăți tehnologice propune noul Mercedes-Benz GLE?

ctrld 30 aug. 2021
Produse de papetărie şi birotică

Produse de papetărie şi birotică

ctrld 14 iun. 2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cauta

Articole recente

  • Ce face un business analyst intr-o companie si de ce specialistii in domeniu sunt atat de cautati?
  • Schimbarea parbrizului: 4 sfaturi şi recomandări
  • Inchirierea unui birou: instructiuni
  • Ce aspecte ai în vedere la alegerea verighetelor
  • Deferizator Birm – Material pentru indepartarea fierului
  • Acasa
  • Contact
  • Politica de confidentialitate
  • Politica de cookies
  • Publicatii Partenere
  • EuroMedic

Ultimele articole postate

Schimbarea parbrizului: 4 sfaturi şi recomandări

Schimbarea parbrizului: 4 sfaturi şi recomandări

Inchirierea unui birou: instructiuni

Inchirierea unui birou: instructiuni

Ce aspecte ai în vedere la alegerea verighetelor

Ce aspecte ai în vedere la alegerea verighetelor

Deferizator Birm – Material pentru indepartarea fierului

Deferizator Birm – Material pentru indepartarea fierului

Cele mai vizualizate

Cum poţi ascunde microfoanele spion în casă fără ca nimeni să afle acest lucru?

Cum poţi ascunde microfoanele spion în casă fără ca nimeni să afle acest lucru?

Vrei un logo profesionist pentru site? Agentiile de web design il pot realiza in cel mai scurt timp

Vrei un logo profesionist pentru site? Agentiile de web design il pot realiza in cel mai scurt timp

Apa la casa nu mai e o problema de cand au aparut pompele submersibile moderne

Apa la casa nu mai e o problema de cand au aparut pompele submersibile moderne

Promovarea pe Facebook, primul pas spre succesul in online

Promovarea pe Facebook, primul pas spre succesul in online

Cele mai comentate

Avantajele SEO-ului în dezvoltarea optimă a unei afaceri

Avantajele SEO-ului în dezvoltarea optimă a unei afaceri

Trenduri SEO in 2021

Trenduri SEO in 2021

Promovarea pe Facebook, primul pas spre succesul in online

Promovarea pe Facebook, primul pas spre succesul in online

O prezenta puternica in online incepe cu un site de prezentare cu design elegant si personalizat

O prezenta puternica in online incepe cu un site de prezentare cu design elegant si personalizat

infocons

© Copyright @ 2021 ctrl-d - Toate drepturile rezervate
Sitemap
Continuând să navigați pe site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor .