Fiecare loc are parfumul sau unic. Cafeneaua miroase a cafea si a produse de patiserie dulci, in brutarie poti mirosi paine proaspata, iar in magazinul de decoratiuni interioare – lumanari parfumate. De obicei nu te gandesti la asta constient. Daca anumite spatii miros bine, te simtim bine acolo. Cu toate acestea, mirosul este mai important decat crezi. Poate avea un impact real asupra unor probleme importante de afaceri.
Primul pas pentru a obtine un parfum frumos este, desigur, curatenia si ordinea. Din ce in ce mai multi antreprenori, in principal din orase mari, acorda atentie acestui lucru. Care este concluzia? Serviciile oferite de o firma curatenie Bucuresti sunt cautate din ce in ce mai des. Iar proprietarii de afaceri decid de buna voie sa incredinteze aceasta responsabilitate unei companii externe.
Ce este marketingul parfumurilor?
Se stie de secole ca mirosurile au un impact urias asupra comportamentului si bunastarii oamenilor. Cu toate acestea, doar recent, s-a acordat o atentie sporita aspectului de afaceri al acestei probleme. Este legat de conceptul de marketing senzorial modern.
Acesta isi propune sa creeze o atmosfera placuta in companie cauzata de mirosuri. La randul lor, aceste arome ar trebui sa aiba un impact pozitiv atat asupra angajatilor, cat si asupra clientilor. Desigur, totul se reduce la faptul ca acea companie este perceputa ca fiind profesionala si toata lumea vrea sa revina la ea. Si acest lucru permite construirea unei relatii de durata. Aparent, parfumul potrivit care afecteaza simturile inseamna, de asemenea, ca majoritatea clientii sunt capabili sa plateasca mai mult pentru un anumit serviciu. Cu toate acestea, acest lucru nu se poate realiza daca camerele sunt murdare. De aceea merita sa folosesti serviciile de curatenie oferite de o companie profesionista, astfel incat spatiul in care va fi introdus parfumul sa fie potrivit pentru aceasta.
Cum se imbunatateste calitatea aerului in birou?
Cele mai citite articole
Pentru ca mirosul din companie sa-si indeplineasca rolul, este nevoie de aer proaspat. Poate fi de pana la trei ori mai poluat in interior decat in exterior. Acest lucru se datoreaza prezentei prafului si a altor acarieni. In plus, poluarea din exterior este deosebit de suparatoare in timpul sezonului rece.
Cum sa imbunatatesti calitatea aerului pe care il respiri la locul de munca? In primul rand, curata bine spatiul. Pentru aceasta sunt necesare echipamente profesionale si resurse adecvate. De aceea, curatarea birourilor este cel mai bine incredintata unui serviciu specializat.
Florile au, de asemenea, un impact semnificativ asupra calitatii aerului in birouri. Nu numai ca decoreaza spatiul si creeaza o atmosfera pozitiva, dar absorb si praful, maresc umiditatea si imbunatatesc acustica camerei.
Aromele selectate corect vor face spatiul companiei mult mai atractiv. Exista locuri in care aroma este produsa „natural” si in care nu este, se folosesc produse speciale. Ele functioneaza bine nu numai in magazine, ci si in birouri. Este important ca aroma pe care o alegi sa fie asociata locului, deci este mai bine sa nu amesteci mirosurile.
Compozitia de parfum folosita ar trebui sa ii faca pe angajati sa se simta confortabil, sa creasca eficienta muncii si sa imbunatateasca concentrarea, precum si sa reduca oboseala. Si „sa ispiteasca” clientii. Cele mai potrivite arome sunt cele de lamaie, cafea si iasomie.