Unul din cele mai eficiente programe pentru companiile moderne poartă denumirea de Microsoft Dynamics 365 şi oferă multiple oportunităţi de business intelligence afacerilor şi organizaţiilor care pot să crească, să se dezvolte şi să se transforme. Acest program, Dynamics 365 unifica toate capabilităţile CRM şi ERP prin furnizarea noilor aplicaţii proiectate cu scopul de a funcţiona perfect împreună.
Care sunt aplicaţiile Microsoft noi?
Microsoft este o companie cu multă greutate şi importantă care a lansat o serie de aplicaţii de afaceri pentru lucrul cu date corporative. Noile programe şi produse fac referire la automatizarea marketingului şi vânzările de informaţii analitice, implicând inteligență artificială.
Pachetul Microsoft Dynamics 365 pe care compania Microsoft îl consideră o soluţie ideală care combină proprietăţile sistemelor ERP şi CRM, presupune implementarea aplicaţiilor specializate pentru marketing, pentru vânzătorii profesionişti, Power BI şi serviciul de date comun de aplicaţii pentru afaceri. Funcţiile propuse sunt poziţionate de companie ca fiind instrumente menite să asigure transformarea digitală, care este considerată a fi una din cele mai importante tendinţe din lumea modernă.
Cui se adresează aplicaţiile Dynamics 365?
Microsoft Dynamics 365 pe partea de Marketing este conceput pentru a conclude sarcinile de marketing ale majorităţii companiilor comerciale existente. Graţie algoritmilor de învăţare şi dezvoltatorilor, clienţii vor putea desfăşura campanii de marketing şi vor putea interacţiona cu clientul în cele mai bune momente şi pe canalul potrivit.
Ceea ce înseamnă că aplicaţiile Dynamics 365 permite utilizatorilor să comunice cu clienţii pe toate canalele, menţinând contextul. Agenţiile cu ciclu complet sunt interesate de aceste aplicaţii, soluţia oferindu-le posibilitatea de a gestiona campaniile de marketing ale clienţilor şi de a urmări rezultatele. Aceste aplicaţii nu mai sunt simple, clasice, ci sunt asistenţi inteligenţi care ajută vânzătorii.
Detalii despre aplicaţiile Dynamics 365
Aplicaţiile Dynamics 365 pentru vânzări profesionale ofra noi oportunităţi legate de inteligenţă artificială, asistentul digital de interacţiune fiind capabil de a oferi sfaturi de a emite mementouri pentru vânzători. Un alt detaliu important este legat de descărcarea automată a datelor din Outlook, programul fiind capabil de a analiza mailurile şi de a găsi mesajele adecvate pentru anumite conturi. Un instrument suplimentar este legat de analiza implicării utilizatorilor prin e-mail care permite utilizatorilor să urmărească interesul potenţial al cooperării suplimentare prin corespondenţa cu clienţii.
Microsoft Dynamics 365 conţine nouă aplicaţii inteligente, ce includ Sales, marketing, servicii pentru clienți, management de proiect, servicii de teren, finanțe, operațiuni, retail și resurse umane. Principalele avantaje ale folosirii acestui program includ:
- fidelizarea clienţilor prin crearea de noi experienţe personalizate pentru toate interacţiunile cu aceştia, de la evaluare până la achiziţie;
- oferirea suportului pentru angajaţi prin instrumentele familiare şi informaţiile detaliate astfel încât aceştia să poată lucra la capacitate maximă;
- optimizarea operaţiunilor pentru anticiparea şi gestionarea cerinţelor de business ale companiei prin procesele inteligente şi orientarea predictivă;
- transformarea produselor prin inovarea modelului de business, automatizarea proceselor şi înlocuirea reactivităţii cu proactivitatea;
- optimizarea managementului financiar pentru stimularea creşterii afacerii şi pentru luarea deciziilor în timp real, bazate pe date la scară globală pentru companii mari sau medii;
- unificarea operaţiunilor digitale din magazin şi din back office pentru personlizarea implicării clienţilor şi pentru creşterea productivităţii angajaţilor.