Inițiativa Ctrl-D a început din pasiune și a continuat să crească tot pusă în mișcare de pasiune. Ca o activitate non-profit, ne-am adus fiecare aportul fără să așteptăm în schimb rezultate…
Modul în care o companie livrează produsele sale a ajuns să fie la fel de important, sau poate mai important decât produsele în sine. Mai mult ca niciodată, oamenii pun preţ pe experienţa oferită de…
Era clocot și fierbere în publicitatea din anii ʼ90: să facem spoturi, să filmăm, să producem! Chiar și atunci când promovarea unui brand/produs nu impunea prezența pe TV, să difuzezi un spot era un…
Atunci când achiziționăm un produs, nu cumpărăm doar un produs ci o sumă de alegeri direct conectate la viața noastră de zi cu zi. Cum arată acest produs? Ce vrea să ne spună? Cine este producătorul?…
Fireşte, este doar o metaforă, pentru că, evident, userul nu este un obiect, un sistem, un instrument sau o unealtă prin care se ajunge la crearea unui produs. Dar este parte integrantă dintr-o…
Lucrez ca programator de aproape 7 ani, în aceeași companie. De curând, a venit în vizită o clasă de liceeni de la profilul de Matematică-Informatică. Scopul și durata vizitei: să aibă contact cu o…
Orice oportunitate de a vorbi despre cariera profesională îmi face o reală plăcere. Evident, ca orice opinie și experiență de viață, și acest articol are o mare încărcare subiectivă. Este viziunea…
În prima parte a articolului, vă povesteam despre contradicţiile din UX, despre deciziile curajoase de care este nevoie în domeniul ăsta, despre cât de importantă este dinamica echipei în tot acest…
Se spune că ai nevoie de 10.000 de ore de lucru pentru a deveni expert în ceea ce faci. Fie că eşti freelancer, fie că eşti angajat. Mit sau adevăr? Se spune că a fi freelancer = libertate, iar a fi…
Am aflat de site-ul inbound.org pentru prima dată în mai 2015. Un tip pe nume Dharmesh mi-a trimis un link și mi-a spus că este în căutarea unui designer talentat. Am aruncat o privire peste site:…