În Editorial

Ctrl-D revine – în casă nouă

Ctrl-D are o noua casa

Anul trecut, în prag de iarnă, Ctrl-D își căuta o nouă casă.

Vestea ne-a făcut să eliberăm repede o cameră!

Pentru industria creativ-digitală din vestul țării, Ctrl-D a devenit în ultimii ani un punct de reper în know-how, inspirație și bune practici.

Puterea cunoștințelor împărtășite ne-a deschis uși ca profesioniști (și proiecte faine au prins viață), a  creat punți de colaborare între branduri (seriile Tema lunii nu ar fi existat fără colaboratorii noștri  grozavi din agenții și branduri de prestigiu) și a crescut comunități (Ctrl-D numără în prezent peste 26.000 fani).

Ca parte din fosta echipă, îmi amintesc cum simțeam direct pe piele acele momente în care un nou colaborator îmi arăta un bookmark cu Ctrl-D în browserul lui, sau când regăseam prieteni la câte un meetup party în Ctrl, ori mă întâlneam cu agenda Carieră în Ctrl pe la Universitate.

Pentru noi, cei din Ctrl, toate acestea vorbeau clar și tare despre ceea ce comunitatea Ctrl-D ajunsese să însemne, dincolo de toate cifrele din Google Analytics sau de pe pagina de Facebook.

Așadar, vestea despre intenția Ctrl-D de a reveni la lumină nu putea să rămână fără un ecou concret. Am bucuria imensă (puțin spus) să vă anunț că:

De astăzi, Ctrl-D face parte din familia Yellow Tree

Casa din copac găzduiește și o parte din vechea echipă Ctrl-D. Împreună cu noii colegi creativi, ne-am asumat misiunea de a aduce conținut nou, care va păstra calitatea cu care v-am obișnuit. Avem în roadmap experiențe de învățare proaspete și colaborări inedite care să aducă valoare pentru comunitate.

Câte ceva despre noi:

Suntem agenție de strategie, creație și implementare eficientă a marketingului în online și offline.
Avem în plan să oferim articole de calitate și să dăm din tot ce am învățat noi spre oricine e curios să învețe sau să se relaxeze. Asta a chemat după sine o platformă educativă și informativă cum e Ctrl-D, iar Ctrl-D căuta echipă care să-i îmbogățească conținutul; Alt+key și ne-am “luat”, devenindu-i casă.

În plus, suntem brand lovers ai tuturor proiectelor create de Ștefan și echipele lui, iar pentru el a cântărit faptul că avem alături (și încă vom chema) colegi care au creat Ctrl-D.

Nu promitem dar muncim, creăm și râdem de ce idei ne trec prin cap. Le dezvăluim în timp, spre primăvară.

Bristena Nistor, Founder & Client Manager Yellow Tree

Vocea Ctrl-D creează un duo perfect cu vocea Yellow Tree – de la valori și principii, până la modul în care ele sunt expuse. Formula în care vom scrie va fi, de cele mai multe ori, un mix între teorie și insighturi, transpuse într-o manieră – sperăm noi – cât mai prietenoasă și ușor de înțeles.

Întâi și-ntâi, vom relansa platforma și ne vom asigura că întreg site-ul merge strună. Apoi, vom continua dezvoltarea temei lunii și vom adăuga webinarii, evenimente, Joburi, cât și produse editoriale noi – stay tuned!

Ok, dar cum finanțăm totul?

Dezvoltarea proiectului Ctrl-D, la scara pe care ne-o dorim cu toții, va solicita, firește, un cumul de resurse materiale. Pe lângă partea editorială și funcțională, în prezent se lucrează și la bugetul de relansare a platformei.

Totodată, construim un plan de autosusținere, în care să fie inclus un tip nou de conținut, de formă mai lungă, accesibil pe bază de abonament.

Da, vom deschide ușa și colaborărilor B2B, ca și până acum, însă doar cu condiția ca orice conținut rezultat să fie informativ, educațional și conform cu politica editorială stabilită deja.

Ctrl-D este despre informare, educare, promovare și implicare. Dar mai presus de orice, coloana vertebrală a Ctrl-D este comunitatea. Unul dintre planurile cele mai dragi nouă este să deschidem căi de implicare directă în dezvoltarea platformei și să creăm un șir de modalități creative de a recompensa comunitatea pentru aceste contribuții.

retrospectiva-8-ani-Ctrl-D

Următoarea temă a lunii pe Ctrl-D: [Creativi cu shop]

Deocamdată nu vrem să vă spunem prea multe despre tema lunii următoare, care va fi lansată în 13 martie 2019. Ok, poate doar că:

Ideea care a alimentat-o este aceea de a scoate în față oameni talentați și pricepuți, care “condimentează” cu imaginația lor portofoliul artiștilor din România.

Vrem să ne inspirăm de la ei, să le promovăm creațiile și să invităm comunitatea digitală să îi cunoască mai bine și să îi susțină – nu doar moral, ci și financiar, în măsura în care rezonează cu ceea ce ei creează. (Fac lucruri atât de cool, încât te pot scoate oricând din impas când vrei, spre exemplu, să cumperi un cadou original, mai altfel.)

Pe unii îi cunoașteţi deja, pe alții îi veți descoperi împreună cu noi… Cert e că va fi o temă a lunii ca o gură de aer proaspăt, după o perioadă de stat “la pat”.  Iar acum, pentru o scurtă vreme, noi ne dăm întâlniri de brainstorming cu creionul offline, care are superputerea de a-ți face, brusc, ziua mai creativă. Revenim pe micile și foarte micile ecrane, cu site nou și energie bună, cât ai scrie “Ctrl-D” pe Google.

creionul offline Ctrl-D