
Recomandări pentru planificarea unei strategii SEO
Când vine vorba de optimizarea unui site web este important să înțelegi că acesta este un proces care durează. Planificarea unei campanii de SEO este un pas cheie dar este deseori neglijată. Când te…

10 ani de schimbări în algoritmii Google, pe scurt
Atunci când optimizezi un site pentru motoarele de căutare este important să intuieşti pe cât posibil ceea ce se va întâmpla în viitorul apropiat. Acest lucru îţi oferă şansa de a fi cu un pas…

Tutorial: Cum să faci un audit SEO
În tutorialul de faţă, îţi voi arăta cât de captivant poate fi SEO, cât de importantă este imaginea de ansamblu asupra unui site pe care îl analizezi şi cum poţi dezvolta practic un audit SEO astfel…

Cum să creezi o listă de cuvinte cheie pentru strategia de conţinut
Află ce paşi să urmezi pentru a crea o listă de cuvinte cheie relevante şi eficiente pentru strategia de conţinut.

Recomandări SEO pentru juniorii din domeniu
SEO e despre cum să îți faci domeniul cât mai bine văzut de către Google, în așa fel încât cât mai mulți vizitatori să fie trimişi de pe Google.com sau Google.ro către site-ul tău. Poți face asta…

Recomandări pentru formarea şi dezvoltarea unui Specialist SEO
Skill-uri cu care ar trebui să porneşti la drum în specializarea SEO: La început de drum în această meserie ar ajuta deprinderea cu scrierea de texte şi construirea şi editarea de site-uri simple, pe…

Cei patru piloni SEO în 2016 (II). Linkurile: cum să le optimizezi eficient?
Scriam în articolul introductiv al acestei serii cum că rolul jucat de factorul linkuri în peisajul SEO a fost și va rămâne unul major. De ce este nevoie de o strategie de optimizare a linkurilor și…

Cei patru piloni SEO în 2016 (I). Introducere
După cum știm, algoritmii motoarelor de căutare se schimbă cu repeziciune, făcând irelevante anumite tactici SEO care funcționau în trecut. Cu toate acestea, există anumiți factori de influență care…

Care sunt factorii de poziţionare SEO în 2015?
Pentru a veni în ajutorul specialiştilor, Searchmetrics, a lansat recent studiul Search Ranking Factors 2015. Încercând să înţeleagă algoritmul complex folosit de Google, aceştia au urmărit ce au în…

Interviu cu Andreea Moisa, Managing Director la Beans United
Înființată la începutul anului 2014, Beans United este prima agenție de inbound marketing din România. Misiunea asumată de agenție este aceea de a oferi clienților un alt tip de servicii de…