În Inspirație

Creativitate în print: typography ads

typography ads

Printurile bazate pe typography servesc de cele mai multe ori pe post de alternativă pentru cei care caută să se promoveze prin afișe mai puțin convenționale. Fie că sunt minimaliste, colorate sau personalizate cu fonturi creative, special concepute, acestea pot atrage privirile celor curioși. Este însă important ca textele și fonturile folosite să fie selectate cu atenție, iar execuția să nu lase loc de confuzie.

Dat fiind faptul că un print are de regulă câteva secunde pentru a se face remarcat, mesajul trebuie să fie cât mai ușor de extras și fonturile cât mai lizibile. Mai jos puteți vedea câteva exemple reușite, care poate vor fi sursă de inspirație la nevoie.

Penguin Books

„Travel with words, meet the world”

Ikea

„Make home fun”

United Nations Population Fund

„We are nearly out of space”

Panasonic

„The sound of movies has never been so sophisticated”

Brighton Language School

„Refresh your forgotten Espanol, polish your rusty Deutsch, fix your broken English”

Aasra Suicide Prevention Helpline

„We listen. We care.”

Orange

„Text messaging while driving prevents you from seeing what really matters.”