În Inspirație

Din copywriting adunate – spoturi și printuri creative

printuri creative copywriting

Când vorbim despre copywriting, vorbim despre persuasiune, ceea ce înseamnă că de fiecare dată când intenționăm să realizăm un text pentru o reclamă sau campanie, trebuie să avem în vedere și finalitatea acțiunilor noastre. Nu orice text creativ este și eficient. Dar când sunt bifate ambele calități, înseamnă că rezultatul este cu adevărat special.

În articolul de astăzi am selectat câteva spoturi, dar și câteva printuri creative care să ne descrețească frunțile.

Showtime – House of Lies

Începem seria cu unul dintre câștigătorii premiilor PromaxBDA 2014, categoria Promo & Marketing – Copywriting. Este vorba de Showtime cu spotul de prezentare pentru House of Lies. A Face You Can Trust. Spotul este condimentat cu de toate: umor, sarcasm, ton prietenos, muzică și un protagonist carismatic. Este menit să amuze și să atragă prin antiteza dintre mesajul scris și cel vorbit.

The Winter Olympics 2014

Cei de la BBC s-au folosit de reputația și semnificația motto-ului „Winter is coming” și au realizat o campanie pentru Jocurile Olimpice de Iarnă cu ajutorul lui Alexis Troy de la TRO. Mesajul campaniei este transmis prin intermediul unei „voci” a naturii, iar tonul grav, imaginile fantastice și sloganul Nature. Who will conquer it? transpun atât privitorii, cât și participanții la jocuri într-o lume de poveste, ireală, plină de riscuri, dar care aduce cu sine satisfacția succesului.

Jameson Irish Whiskey – The Iron Horse

TBWA Worldwide au realizat un spot pentru cei de la Jameson Irish Whiskey, The Iron Horse, care îl aduce în prim-plan pe John Jameson, cel care își pune în pericol viața, luptându-se cu The Iron Horse, pentru a salva băutura lui preferată. Textul, în combinație cu muzica și tehnica cinematografică, pune accentul pe tradiție și dau acestui spot savoare și umor.

New Zeeland Transport Agency – Blazed

Curious Film a câștigat trei secțiuni la International ANDY Awards 2014: Copywriting, Direction și Web Film, cu o campanie de awareness realizată pentru New Zeeland Transport Agency. Sloganul Drug Driving. Is it really that safe? atrage atenția în ceea ce privește consumul de droguri și conducerea automobilelor.

Invesco – Roger on a Monday

Bazându-se pe ideea că zgomotul este parte din mediul nostru înconjurător, Leo Burnett a realizat o campanie pentru cei de la Invesco, Intentional Investing, prin care se atrage atenția asupra acestui aspect. Roger este un om normal și își începe săptămâna cum nu se poate mai rău: înconjurat de zgomot. Mesajul spotului, Financial Noise is Everywhere. Tune it out with Intentional Investing from Invesco. And separate Knowledge from Noise., vine cu promisiunea că Intentional Investing face diferența între perturbațiile sonore de zi cu zi și lucrurile care contează.

World Meteorological Organization – Climate Name Change

Încheiem seria spoturilor într-o notă amuzantă, cu o reclamă care transformă personajele nedorite din viața publică în dezastre naturale. Organizația Mondială a Meteorologiei împreună cu 350 Action și Furlined au creat o campanie interactivă de awareness prin intermediul căreia toată lumea poate să ia parte la denumirea dezastelor naturale, în funcție de persoanele mai puțin agreabile din viețile lor; Marco Rubio, Michelle Bachman sau Tony Abbot sunt doar câteva dintre calamitățile naturale menționate.


Nici printurile nu sunt mai prejos, așa că vă invităm să vă delectați cu o serie de texte creative:

Leo Burnett

Sursă imagine
Sursă imagine

 

Sursă imagine
Sursă imagine

Y&R

Sursă imagine
Sursă imagine

 

Sursă imagine
Sursă imagine

DDB

Sursă imagine
Sursă imagine

 

Sursă imagine
Sursă imagine

Ogilvy

Sursă imagine
Sursă imagine

 

Sursă imagine
Sursă imagine

Sursă imagine