În Inspirație

Logout la biroul WoPA

jerry-kiesewetter-192478

„Nu, nu suntem buricele pământului, nici pistilurile din florile de colț, nici bulele din sticla de Armand de Brignac. Nu ne facem poze alb negru în care să părem interesanți cu picioarele pe canapea.” – se descriu cei de la agenţia WoPA (Weapons of Public Attraction). Dar sunt iubitori de branduri, pasionați de comunicare și atenția lor este concentrată în jurul oamenilor. Iar în continuare, ne povestesc ce fac ei pe timp de logout.

 

  • Cum începe o zi de vară în biroul WoPA?

O zi de vară la biroul WoPA începe cu întârzieri. Vara e anotimpul șprițurilor și al nopților pierdute. După întârziere, urmează cafeaua. Încă jumătate de oră. Și după ce citim mailuri, ne mai odihnim puțin.

20050044_10154437682487030_866921147_o

 

  • Cu ce vă ocupați timpul în perioadele mai lejere?

Păi fiecare coleg are diverse hobbiuri.

Unul se uită pe siteuri cu motoare, una scrie pe blog, altul se joacă, unii gătesc, alții fac genuflexiuni…

Totul în timp ce ne căutăm inspirația, desigur.

19748712_10154423042187030_2835317916646373511_n porsche
  • Ați observat dacă ați avut idei mai creative în perioadele în care ați fost mai liberi?

Nu. Ideile mișto vin când mai e o oră până la deadline.

 

  • Cum vă pregătiţi taskurile înainte de a pleca în concediu?

Ne rugăm un coleg să ne ajute.

Adică îi predăm lui tot.

Mergem pe principiul: după mine, potopul de muncă!

 

  • Faceți farse colegilor care se întorc din concediu?

Nu. Le facem tot timpul, nu doar când se întorc din concediu.

 

  • Aveți zile tematice?

Da. Avem o singură zi tematică: ziua timesheetului pe ore muncite.

 

  • Cum reușiți să rămâneți productivi?

Să fim productivi ține de job description.

Deși o ardem câteodată aiurea, rămânem în incintă.

Cu alte cuvinte nu ne ratăm niciodată deadlineurile și tot produsul creativ care iese din agenţie este excepţional.

18664573_1529313010433847_2822484040154518196_n

 

  • Ce cărţi din biblioteca voastră ne recomandaţi pentru logout?

Excepționalii, de Gladwell. E suficient. Apoi știi ce să faci.

 

19990201_1581928988505582_5785973143485751655_n

 

  • Un clip de logout:

 

  • Ce a fost pe lista voastră de logout în vara asta?

Festivalurile de muzică. Toate.

 

  • Un mesaj creativ pentru mail în perioada out of office:

Nu dați mailuri, mai ieșim noi din când în când!