În Digital

Copywriter – Adserving iAgency

Anuntul a expirat

Adserving iAgency caută un Copywriter pentru sediul lor din Bucureşti. Citeşte-le anunţul mai jos.

 

Ești pasionat/ă de scris, dar te-ai săturat de jobul din redacție? Vrei să fii creativ/ă şi să lucrezi pentru cele mai importante companii din România? Atunci te aşteptăm în echipa noastră!

Iată care vor fi responsabilităţile tale:

  • să creezi conţinut unic pe diverse subiecte relevante pentru industriile în care activează clienţii noştri;
  • traducere din şi în limba engleză a unor articole pe teme diverse;
  • să dezvolţi idei şi să te adaptezi la schimbările din domeniile în care activează clienţii noştri;
  • să publici articole şi comunicate de presă prin intermediul serviciilor de distribuire a presei;
  • să creezi, scrii şi moderezi conţinut pe Social Media, incluzând Facebook, Twitter, bloguri şi alte medii sociale;
  • să colaborezi cu echipa internă de marketing pentru a asigura consistenţa în comunicare a agenţiei şi transmiterea mesajelor prin canalele de comunicare ale companiei;
  • alte taskuri adiţionale, în funcţie de necesităţi.

Suntem o agenție care se concentrează pe rezultate. Răsplătim inovația, creativitatea și munca în echipă. Asta înseamnă că ne interesează mai mult dacă îți faci treaba impecabil decât dacă respecți vreun dress-code obligatoriu la birou sau dacă ai întârziat 5 minute. Ținuta noastră este de obicei casual și etica noastră de muncă este extrem de profesională. Susținem o atmosferă cât mai sociabilă pentru că ne dorim ca tu să colaborezi eficient cu ceilalți membri ai echipei noastre, care este compusă din tineri amuzanți.

Cel mai important lucru pe care îl așteptăm de la tine este să vii în fiecare zi la birou plin de energie și curiozitate!

Cerințele postului:

  • diplomă de absolvire în Jurnalism, Marketing, Comunicare, Limbi Străine (engleză) sau un domeniu similar; scrierea unor articole de probă va fi necesară din partea candidatului;
  • cel puțin un an de experiență în domeniul marketingului online, publicațiilor sau agențiilor de presă;
  • abilități organizaționale și un time-management eficient;
  • abilitatea de autocorectare pentru claritate, gramatică, ortografie și punctuație
  • atenție deosebită la detalii;
  • abilitatea de colaborare, organizare și comunicare cu echipa;
  • abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.