În Digital

Online Marketing & Sales Specialist – Tie-Me-Up

Anuntul a expirat

Tie-Me-Up caută un Online Marketing & Sales Specialist pentru sediul lor din Bucureşti. Citeşte-le anunţul mai jos.

 

Candidatul ideal:

  • Absolvent de facultate cu minim 1 an experiență în domeniul online (administrare site) sau cu experienţă de lucru cu clienţii (consilier/vânzător pe segmentul premium din retail: fashion, parfumerii etc.) sau cu pasiunea şi plăcerea de a comunica, de a scrie, de a crea poveşti;
  • Atitudine pozitivă și deschisă;
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
  • Orientat către client, atent la detalii;
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine, seriozitate;
  • Cunoştinţe de operare pe platforma de magazine online;
  • Limba engleză – minim nivel intermediar.

Descrierea jobului:

  • Managementul conţinutului site-ului: urcarea produselor pe site cu toate caracteristicile necesare;
  • Realizează textele produselor şi se asigură că site-ul are un conţinut clar, corect, actualizat în permanenţă, user-friendly;
  • Contactează clienții pentru feedback şi păstrează legătura cu cei din online în maxim o săptămână de la trimiterea comenzilor;
  • Se informează şi propune îmbunătăţiri pentru layout, content sau diferite module din site;
  • Verifică funcţionalitatea şi corectitudinea modificărilor operate în site;
  • Propune, planifică, implementează şi monitorizează acţiunile lunare de promovare online a companiei & produselor (postări Facebook, bloguri, PR online, newslettere, altele);
  • Cere activ feedback şi menţine legătura cu clienţii companiei (din online, retail, corporate; cere feedback, oferă consiliere şi suport în vânzări). Administrează şi întreţine aceste baze de clienţi;
  • Identifică, contactează, promovează produsele companiei către noi clienţi B2B şi B2C;
  • Gestionează şi dezvoltă contractele de pe portofoliul actual de clienţi;
  • Colaborează cu departamentul de facturare şi producţie.

Detalii job:

  • Jobul poate fi full-time, part-time sau pe proiect;
  • Salariul este fix, la care se adaugă bonusuri din activităţi directe de creştere a vânzărilor B2B sau B2C.