Promovarea unui business sau a unui website pe social media pare să fie simplă de realizat, însă aceasta nu se rezumă numai la distribuirea unor imagini şi la postarea de informaţii le Facebook, Twitter, Instagram, Google Plus, ci este necesară o strategie de lungă durată pentru a ţinti publicul prezent în Social Media. Necesitatea urmării unor cursuri de Social Media este din ce în ce mai pregnantă, într-o societate în care aceste site-uri sunt tot mai accesate de către toate categoriile de vârstă şi de toate categoriile sociale.
Importanța promovării afacerii pe site-urile de socializare
Social Media reprezintă un ansamblu de reţele sociale care se completează în mare parte şi au scopul de a conecta oamenii, afacerile, serviciile, reprezentând un mix de promovare care trebuie luat în considerare de către orice deţinător al unei afaceri. Cursurile de promovare în Social Media sunt din ce în ce mai accesate datorită exploziei marketingului şi a optimizării SEO, campaniile de promovare fiind important de luat în calcul pentru succesul afacerilor.
Cele mai citite articole
Promovarea afacerilor pe site-urile de socializare depinde de:
- conţinut vizual de calitate, care atrage numeroşi potenţiali clienţi, imaginile gândite strategic fiind foarte valoroase;
- video-uri interesante, posibilitatea ca publicul să aibă acces la informaţii utile gândite într-un mod interactiv, rapid şi dinamic;
- perseverența postarii conţinutului pe Social Media pentru toţi clienţii care se arată interesaţi de noutăţile din domeniu;
- diversitatea postărilor pe platformele sociale, fiind dedicate publicului țintă şi asigurând prezenta afacerii în online;
- conţinutul postărilor este cartea de vizită a unei afaceri, ceea ce înseamnă că, dacă postările au un ton rece, sobru, publicul va fi mai reţinut în a găsi modalităţi de conectare cu afacerea respectivă.
Ce poţi face că business-ul să crească pe reţelele de socializare?
În primul rând, că business-ul să crească pe reţelele de socializare, este necesară urmarea unor cursuri de social media. Apoi, promovarea unei afaceri pe Facebook, Linkedin, Instagram, Google Plus sau pe alte platforme se poate face urmând următorii paşi:
- completarea profilului companiei – în spaţiul Despre pe Facebook, spre exemplu, există un loc special pentru a adăuga link-uri, inclusiv alte profiluri de reţele sociale, în timp ce pe secţiunea Story, reprezentanţii companiilor pot oferi mai multe detalii despre companie, într-un format de povestiri;
- promovarea între canalele de social media – crearea de promoţii încrucişate între canalele de social media este ideală şi le reaminteşte ocazional urmăritorilor de pe un anumit cont de social media că există conturi şi pe alte reţele sociale;
- adăugarea de pictograme sociale în newsletters – un memento subtil adresat destinatarilor ca reprezentanţii companiilor sunt prezenţi şi pe acel site;
- oferirea de reduceri la anumite produse şi servicii doar pe conturile de social media, pe baza unui cod de reducere într-o postare, spre exemplu;
- adaptarea mesajului în funcţie de reţeaua de socializare pe care este postat;
- implicarea angajaţilor în promovarea afacerii pe site-urile de social media;
- crearea unui program de loialitate pentru publicul prezent pe reţelele de socializare.