Una din cele mai bune şi mai noi şi inovatoare abordări pentru afacerile care doresc să păşească cu dreptul în mediul virtual este programul Microsoft Dynamics 365, care, o dată instalat, va aduce numai avantaje utilizatorilor. Acest program aduce la acelaşi loc angajaţi, date şi procese şi permite administrarea facilă a afacerii şi fidelizarea clienţilor deopotrivă.
Ceea ce înseamnă că acest program face parte din noua generaţie de aplicaţii inteligente pentru afaceri care permite organizaţiilor să crească, să se dezvolte şi să se transforme, unificând avantajele CRM şi ERP, furnizând aplicaţii nou pentru a funcţiona în mod eficient împreună.
Ce avantaje oferă platforma Dynamics 365 reprezentanţilor afacerilor?
Platforma Dynamics 365 oferă numeroase avantaje avantaje companiilor care caută să combine capacităţi de gestionare a relaţiei cu clienţii şi a planificării resurselor disponibile ale companiei într-un singur sistem foarte uşor de folosit. Concret, această platformă facilitează relaţiile de afaceri nu numai cu clienţii, ci şi cu membrii echipei şi cu partenerii de afaceri, incluzând numeroase aplicaţii care ajută reprezentanţii companiilor să gestioneze o varietate de procese de afaceri de vânzări, precum şi de operaţiuni.
Cele mai citite articole
Acest program oferă instrumentele practice de care au nevoie reprezentanţii afacerilor să devină mai productivi, să îşi îmbunătăţească relaţia cu clienţii şi să câştige mai mult din afaceri, precum şi alte beneficii importante:
- uşurinţă în utilizare şi în implementare – Dynamics 365 poate fi folosit în Cloud sau în mediul Cloud hibrid, fiind uşor de gestionat şi de implementat, în funcţie de buget şi de infrastructură;
- integrare totală cu produsele Microsoft – Dynamics 365 este uşor de integrat cu alte produse Microsoft, incluzând suita Office 365, ceea ce permite companiei să treacă de la Dynamics 365 la Outlook pentru o mai bună comunicare, dar şi la Power BI pentru analiza datelor şi Share point pentru o mai bună documentare;
- ciclu redus de vânzări – graţie acestui program, echipele de vânzări ale companiei au acces la mai multe date inteligente despre clienţi, indiferent dacă lucrează pe teren sau la birou;
- personalizabilitate – Dynamics 365 este un program uşor de personalizat care oferă o varietate de module şi de instrumente de flux de lucru incorprate ce pot fi folosite în vederea automatizării sarcinilor între marketing, vânzări, servicii clienţi, de teren şi de proiect. De asemenea, programul are o arhitectură foarte flexibilă şi opţiuni de implementare diferite, ceea ce înseamnă că platforma poate fi adaptată la bugetul companiei, la dimensiunea echipei şi la indicatorii de performanţă.
Dynamics 365 reprezintă soluţia inteligentă pentru orice afacere
Această afirmaţie este cât se poate de adevărată, pentru că programul este o soluţie la îndemână antreprenorilor pentru orice afacere, fie că este vorba despre o afacere la început de drum sau de renume. Graţie acestei aplicaţii, clienţii sunt mai uşor de informat, iar antreprenorii înţeleg mai bine nevoile clienţilor, fidelizandu-i şi încheind mai multe contracte.
Nu în ultimul rând, programul duce la creşterea satisfacţiei clienţilor prin programarea inteligenta construită pentru dispozitivele mobile şi pentru cele fixe, precum şi susţinerea activităţii de la angajare la specializare.