În Studii de caz

Studiu de caz: Toamna Orădeană 2011

Studiu de caz: Toamna Oradeana 2011

Flavius Bunoiu, directorul Casei de Cultură din Oradea, a susținut, la ediția #2 a conferinței PRbeta, o prezentare despre activitățile desfășurate online de către instituția publică pe care o reprezintă, cu accent pe modul în care a fost comunicat și promovat online festivalul Toamna Orădeană, un eveniment cu tradiție, organizat anual.

Dacă sunteți curioși să aflați care sunt provocările și beneficiile pe care le poate aduce comunicarea online unei instituții publice și care au fost execuțiile și mecanismul campaniei online pentru Toamna Orădeană 2011, vă invităm să vizionați prezentarea lui Flavius mai jos:

Ediția de anul acesta a festivalului Toamna Orădeană aduce o provocare nouă, mai ales pentru aceia dintre voi care sunt pasionați de design. Este vorba despre un concurs de grafică, prin care organizatorii își propun să transpună offline-ul în online, despre care puteți afla mai multe aici.