Să comunici cu claritate este unul dintre cele mai dificile lucruri când vine vorba de scris. Încerci să simplifici mesajul. Faci tot ce poți pentru a obține claritatea mult dorită. Însă când…
Probabil că dacă am cere de la 100 de copywriteri câteva formule pentru scris persuasiv, majoritatea ar avea printre exemple și clasica formulă AIDA – Atenţie, Interes, Dorinţă, Acţiune.…
Știi că ai un produs bun. Iar prețul pe care îl oferi este unul rezonabil raportat la piață. Oferta este consistentă, iar strategia de comunicare este bine pusă la punct și creativă. Cu toate astea,…
Atunci când începi să scrii un text pentru diverse contexte de marketing – un landing page, un mail, o prezentare a companiei – pornești cu ceea ce cunoști cel mai bine: produsul tău.…
Peste 85% dintre oamenii pe care tu și competitorii tăi îi targetați încep procesul de achiziție căutând informații online, iar cercetarea lor începe adesea cu mult timp înainte de a fi pregătiți de…
Orice companie care își desfășoară o activitate importantă în mediul online își setează o serie de obiective pe care și le dorește îndeplinite prin intermediul site-ului administrat. Aceste obiective…
Orice brand își dorește să fie acolo în momentele în care consumatorii iau o decizie. Deși avem tendința să credem că în punctele acelea sunt hotărâți, o mare parte dintre utilizatori încă sunt…
Una din tehnologiile cele mai în vogă, introdusă în ultimii ani, Voice Search, are creșterea cea mai mare de pe piaţă la nivel global. Creșterea ține cont de faptul că anul trecut, potrivit Google,…
Customer experience sau experiența oferită clienților, depinde ce limbă vă place mai mult, e un nume pompos pentru un lucru ce ar trebui să fie simplu: să oferi o experiență plăcută clienților atunci…
Când vine vorba de optimizarea unui site web este important să înțelegi că acesta este un proces care durează. Planificarea unei campanii de SEO este un pas cheie dar este deseori neglijată. Când te…