Inițiativa Ctrl-D a început din pasiune și a continuat să crească tot pusă în mișcare de pasiune. Ca o activitate non-profit, ne-am adus fiecare aportul fără să așteptăm în schimb rezultate…
Nicio pagină de vânzare a unui produs sau serviciu nu este completă fără a adresa motivele pentru care potențialii clienți ar putea ezita să cumpere. Rețineți cuvântul “ezita”. Pentru că nu vom vorbi…
Atunci când promovezi un produs sau un serviciu e important să acorzi atenție și comunicării prețului. Pus în contextul potrivit și prezentat la momentul oportun, prețul cerut poate deveni extrem de…
Campaniile de recrutare din agențiile de creație nu se pot rezuma la anunțuri de job-uri pe platforme specializate și la un share pe LinkedIn. O să ai la final zeci de CV-uri irelevante și zeci de…
Când ne gândim la cum să ne gestionăm mai bine timpul, ne gândim în primul rând la timpul fizic, cel indicat de ceas. Dar cum ar fi dacă ne-am concentra în schimb asupra timpului mental? Dacă ne-am…
Odată ce știi de ce oamenii cheltuiesc bani pe diverse produse, vei putea să le vinzi mai bine pe ale tale. În momentul în care înțelegi ce anume le influențează deciziile, poți optimiza experiența…
Să comunici cu claritate este unul dintre cele mai dificile lucruri când vine vorba de scris. Încerci să simplifici mesajul. Faci tot ce poți pentru a obține claritatea mult dorită. Însă când…
Odată cu dezvoltarea managementului și cu necesitatea formării de lideri cât mai eficienți și empatici, studiile psihologice ne aduc în prim plan rolul inteligenței emoționale în comunicare,…
Probabil că dacă am cere de la 100 de copywriteri câteva formule pentru scris persuasiv, majoritatea ar avea printre exemple și clasica formulă AIDA – Atenţie, Interes, Dorinţă, Acţiune.…
Săptămâna trecută, Drake împreună cu Ninja, un Twitch streamer de top, au stabilit un record de peste 600,000 de privitori concomitent în timp ce jucau Fortnite. Pe parcurs li s-au alăturat Travis…