În Tutoriale

Studiu de caz în Google Analytics | Training Ctrl-D

Studiu de caz Google Analytics

În contul de Google Analytics avem disponibile câteva opţiuni complexe, dar necesare, pe care ar fi bine să le setăm. Ionuț Radu Munteanu, trainerul evenimentului Ctrl-D, ne-a spus, în cadrul primului eveniment Ctrl-D, care sunt acestea și cum ne pot ajuta ele.

Vizionați ultima filmare din seria articolelor de la eveniment pentru a afla toate aceste informații cu exemplificări pe site-ul imunteanu.com.

Webmaster Tools

Este important să agregăm Webmaster Tools în Google Analytics, dacă vrem să beneficiem de date pentru ca site-ul nostru să funcționeze corect și să fie ușor de accesat de către Google.

Experiments (Google Website Optimizer)

Google Experiment a fost inițial un proiect de sine stătător, dar acum este integrat în Google Analytics. Este foarte util atunci când vrem să facem A/B testing, să aflăm care variații de pagină funcționează mai bine.

AdWords Data Cost (Google AdWords)

Informațiile din Google AdWords se pot agrega în Google Analytics pentru a crea rapoarte detaliate despre campaniile derulate.

Remarketing Lists

Remarketing” se referă la posibilitatea de a reține în cookie informații despre vizitatorii site-ului, pentru ca mai apoi ei să poată fi urmăriți cu bannere web pe site-urile partenere Google unde vor naviga ulterior, cu scopul de a-i determina să realizeze o anumită acțiune.

Un aspect pozitiv este faptul că listele de remarketing pot fi segmentate foarte mult.

Visitor Flow

Reprezintă drumul pe care îl face utilizatorul în site de la sursă până la părăsirea site-ului. Ne putem da seama ce pagină părăseşte acesta şi de ce, în funcţie de tendinţele pe care le observăm.

Acum aveți disponibil A, B, C -ul utilizării platformei Google Analytics. Să-l folosiți cu încredere! :)