Ești antreprenor sau marketer? Atunci, cu siguranță, Black Friday nu reprezintă pentru tine o simplă vineri, ci “acea vineri” din an în care trebuie să tragi tare pentru a ajunge cât mai aproape de obiectivele de vânzări sau de business pe care ți le-ai propus.
Cum te poate ajuta o agenție de marketing online să ai campaniile PPC sau Social Media pe care ți le dorești?
Descoperă mai jos ce recomandări am pregătit pentru tine de Black Friday sau Cyber Monday:
- Începe din timp, cu obiective cât mai clare!
Pentru ca strategiile tale din perioada reducerilor de Black Friday să funcționeze, e important să pornești de la obiective cât mai clare. Vrei să obții mai multe vânzări, să crești nivelul de awareness pentru brandul tău, ori o combinație între cele două? Un scop bine definit îți va oferi claritate și te va ajuta să știi ce pași trebuie să urmezi.
O agenție de marketing digital cu experiență poate fi alături de tine pe tot parcursul implementării campaniilor tale Social Media și PPC: de la strategie până la crearea conținutului, difuzare și măsurarea rezultatelor. Totul pentru ca brandul tău să reprezinte întotdeauna o primă alegere în mintea potențialilor tăi clienți, în momentul în care aceștia sunt gata să ia decizia de cumpărare.
- Alege conținut adaptat!
Unul dintre secrete este să îți promovezi mesajele de marketing printr-un conținut perfect adaptat platformelor pe care dorești să le utilizezi, fie că vorbim de Social Media sau de Performance Marketing. Conținutul video de dimensiuni mici este cel mai apreciat la ora actuală de audiențe, însă nici cu niște vizualuri statice de impact nu vei da greș!
- Nu uita de Landing Page-uri!
Chiar dacă ai în plan campanii Social Media și PPC de impact în această perioadă, ele nu vor fi eficiente dacă potențialii tăi clienți nu ajung pe un Landing Page intuitiv, cu instrucțiuni clare, care să îi ghideze la fiecare pas, dar și optimizat pentru dispozitive mobile. Îi vei convinge astfel mai ușor să îți cumpere produsele sau serviciile, în timp ce se bucură de o experiență de shopping mult mai bună.
- Personalizează, personalizează, personalizează!
Alege să segmentezi audiența și să îți personalizezi ofertele în funcție de profilul acesteia, dacă vrei să ai rezultate cât mai bune în campaniile tale PPC și Social Media! Apelează la o agenție de marketing online pentru a creiona cu precizie Buyer Persona, profilul clienților tăi, astfel încât tu să poți veni mai ușor în întâmpinarea dorințelor sau nevoilor lor.
- Concentrează-te și pe cumpărătorii nehotărâți!
Este mai ușor și mai eficient să te adresezi unor potențiali clienți care au luat deja contact cu business-ul tău, decât să încerci să convingi oameni care aud pentru prima dată de tine. De aceea, îți recomandăm să nu uiți de clienții nehotărâți.
Poți beneficia de campanii specifice care vizează coșurile de cumpărături abandonate din site-ul tău, spre exemplu. Sau poți atrage clienții nehotărâți prin retargeting și să le amintești de ofertele tale (prin advertising PPC, prin e-mail marketing sau chiar prin notificări push, dacă ai o aplicație de mobil).
Extra-sfaturi:
- Apelează la oferte VIP și campanii presale pentru a-ți optimiza rezultatele de Black Friday!
- Folosește-te de sentimentul de urgență pentru a-ți convinge potențialii clienți prin campanii fulger sau de tip last chance!
- Încearcă o campanie de tip countdown sau o campanie creativă, mai puțin convențională pentru a ieși din tipare!
Când vine vorba de idei, dar și de implementare, cu Web Ventures the sky is the limit! Te invităm să descoperi ce servicii îți poate oferi o agenție de digital marketing cu sute de clienți din peste 30 de industrii diferite!