In fiecare an in domeniul optimizarii SEO apar foarte multe schimbari si lucruri noi, asa ca trebuie sa fii mereu la curent cu ce se intampla pentru a avea optimizari eficiente. Pentru 2020 s-au trasat deja cateva trenduri care vor domina optimizarile si de care e bine sa tii cont daca vrei sa obtii rezultate bune dupa fiecare optimizare seo. Optimizarea cu gandul la utilizator este in trend anul acesta. Asta inseamna ca, in loc sa te concentrezi pe optimizarile pentru a intra in gratiile algoritmului BERT, trebuie sa te concentrezi pe cei care iti vor citi articolele, care vor intra pe site, mai mult pe partea tehnica a livrarii continutului de calitate. E importanta si partea tehnica, de indexare, de livrare a continutului, insa in prim plan pentru o optimizare seo este utilizatorul si doar el. Continutul va trebui scris pentru utilizator si mai putin pentru motoare de cautare si algoritmi. Nu ai cum sa te bazezi doar pe instrumente de research pentru cuvinte cheie daca vrei sa ai trafic organic de calitate in 2020. Pentru anul asta targetul oricarei campanii de optimizare SEO ar trebui sa fie centrat pe intelegerea nevoilor utilizatorilor si pe cerintele lor, pe ceea ce ar dori sa gaseasca, sa vada, sa citeasca.
Mergand mai departe, alt trend important in SEO pe 2020 ne transmite un lucru foarte clar: continutul de calitate si bine optimizat valoareaza mai mult decat orice fel de trucuri tehnice pentru a ajunge mai sus in SERP. Relevant si valoros, original si cat mai bine structurat, iata cum ar trebui sa arate un continut pentru SEO in 2020. Cuvintele cheie si folosirea lor in exces nu mai reprezinta optiuni de luat in seama, trebuie sa ne concentram pe intelegerea utilizatorilor si pe modul in care acestia cauta, cand cauta.
2020 e si anul in care E-A-T-ul, expertiza, autoritatea, increderea, va conta mult mai mult. Reputatia unui site va fi mai importanta decat orice altceva, nu ai reputatie, nu ai cum sa iti doresti sa apari in top trei rezultate returnate la fiecare cautare pe Google. Trebuie sa incerci sa ai continut cat mai bun, care raspunde nevoilor clientilor, cat mai bine scris, sa inspire incredere si sa ai mereu autoritate in domeniul tau. UX-ul si seo-ul tehnic, experienta utilizatorilor vor fi la fel de importante pentru 2020. E vorba de experienta generala avuta, de la interactiunea in SERP, la cea cu landing page-urile, la experientele avute dupa ce utilizatorii parasesc site-ul. Si aceasta experienta nu are cum sa fie una buna daca nu investeti in partea tehnica a SEO, daca nu corectezi erori, daca nu ai coduri si optimizari SEO tehnice foarte bine facute, pagini care se incarca repede.
Stim, e greu sa te inscrii in aceste trenduri fara cunostinte avansate in seo, dar Digital Metrics, agentie de seo cu experienta, poate sa iti ofere servicii de calitate pentru optimizari seo perfecte si cele mai moderne tehnici, strategii, tool-uri disponibile. Cu Digital Metrics site-ul va fi optimizat pana la cele mai mici detalii, specialistii de acolo au experienta si stiu ce au de facut, sunt la curent cu toate schimbarile si trendurile din seo.